Liikelahjat, mainoslahjat ja mainostekstiilit kasvattavat yrityksen tunnettavuutta

Liikelahjat ja mainoslahjat ovat vanha ja tehokas keino kasvattaa yrityksen brändiä ja tunnettavuutta. Liikelahjoja annetaan yleisesti asiakkaille, yhteistyökumppaneille ja yrityksen työntekijöille. Liikelahjoja antamalla voidaan viestiä erilaisia asioita. Yritys voi esimerkiksi antaa liikelahjan pitkäaikaisella asiakkaalle, jolloin asiakassuhde syvenee ja asiakas tekee ostokset seuraavankin kerran yritykseltä. Yritys voi myös palkita tai muistaa yrityksen työntekijöitä. Yleensä yritys antaakin joululahjan yrityksen työntekijöille tai antaa lahjan kesäksi.

Mainoslahjoilla jäät asiakkaiden mieleen

Mainoslahjat ovat lahjoja joita yritys voi jakaa asiakkaille tai potentiaalisille asiakkaille. Tällöin yritys jää helposti mieleen kun mainoslahja on käytännöllinen ja tarpeellinen. Mainoslahjoja voidaan jakaa esimerkiksi tapahtumissa, messuilla tai vaikka kivijalkamyymälöissä. Mainoslahja voi olla esimerikiksi tyylikäs kynä tai heijastin. Tärkeintä on, että sille on käyttöä. Kun mainoslahjaa käytetään ja siiitä on hyötyä niin yritys muistetaan positiivisessa valossa. Tällöin yrityksen brändi jää mieleen ja seuraavan kerran kun tarvitaan tuotetta tai palvelua niin yritys on varmasti ensimmäisten joukossa mielessä.

mainoslahjat ja heijastimet

Mainostekstiilit tekevät yrityksestä luotettavan 

Mainostekstiilit ovat vaatteita, joihin on tehty painatus yrityksen logolla, sloganilla tai muulla halutulla painatuksella. Mainostekstiilien avulla yrityksesi vaikuttaa luotettavalta. Kun yrityksen työntekijät käyttävät paitoja ja työvaatteita, joissa on yrityksen logo niin yritys vaikuttaa luotettavalta. Tällöin myös yrityksen logo tai muu painatus jää mieleen ja yrityksen brändi kasvaa. 

Julkaistu
Kategoria(t): Yleinen